آسان خرید

۶۴ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
کانال هوش موش بیشنهاد ویژه : برترین کانال هوش خلاقیت سرگرمی همراه با اهدا جایزه https://telegram.me/hoshmosh  



  • sadasda asdvdfd
  • ۰
  • ۰
منابع جشنواره محراب http://www.mehrab8.com/ منابع جشنواره محراب احادیث منتخب بخش نقاشی حدیث رضوی naghadhi.pdf دانلود جزئیات کتابچه چهل حدیث رضوی chehelhadis.pdf دانلود  



  • sadasda asdvdfd
  • ۰
  • ۰

موضوع فارسی: ارزیابی عملکرد شاخص اطلاعات اخیر برای انتخاب مدل های چند سطحی در علوم رفتاری و اجتماعی

موضوع انگلیسی: Performance evaluation of recent information criteria for selecting multilevel models in Behavioral and Social Sciences

تعداد صفحه: 10

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2014

زبان مقاله:&zwnj انگلیسی

چکیده: این مطالعه به منظور پیدا کردن بهترین استراتژی برای انتخاب مدل چند سطحی درست در میان چند گزینه درنظر گرفتن مانند همبستگی درون، تعدادی از گروه های (M)، اندازه گروه (ها)، و یا دیگران به عنوان مقادیر پارامتر و کوواریانس رهگیری شیب طراحی شده بود . اول، ما این سوال در یک مطالعه شبیه سازی و دوم، برای نشان دادن رفتار معیارها و برای کشف تعمیم یافته مورد بررسی قرار یک مجموعه داده های آموزشی که قبلا منتشر شده مورد تجزیه و تحلیل است. نتایج نشان داد که هیچ یک از معیارهای انتخاب درستی تحت تمام شرایط رفتار و یا به طور مداوم بهتر از دیگران بود. ارتباط درون تا حدودی بر عملکرد تمام معیارهای انتخاب، اما میزان این اثر نسبتا جزئی است در مقایسه با حجم نمونه، مقادیر پارامتر، و ارتباط بین اثرات تصادفی. تعداد زیادی از گروه های به نظر می رسد از تعداد زیادی از افراد در هر گروه در انتخاب بهترین مدل مهم تر (متر &ge 50 و n &ge 20 پیشنهاد شده است). در نهایت، ابزار انتخاب مدل مانند اطلاعات معیار آکائیک است (AIC) و یا مشروط AIC هستند توصیه که فرض بر این است که اثرات تصادفی همبسته هستند، در حالی که استفاده از اطلاعات بیزی معیار شوارتز و یا سازگار AIC سودمند برای اثرات تصادفی ناهمبسته هستند.



دریافت‌فایل



  • sadasda asdvdfd
  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله نجات بخش ضایعات نان:DATEM

دانلود مقاله نجات بخش ضایعات نان:DATEM

;

;

;

;

;

;

;


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:22

مقدمه:

یکی از جنبه های مهم صنعت غذا ، بهبود کیفیت محصولات تولیدی و توسعه فرمولاسیون جدیداست که امروزه امولسیفایر ها این راه را هموار تر ساخته ودر طیف وسیعی از فراورد های غذایی کاربرد دارند .امولسیفایر ها دسته بزرکی از ترکیبات هستند که عوامل فعال سطحی یا سورفکتانت نامیده می شوند .امولسیفایر ها از چربی ها و روغن های گیاهی و حیوانی تولید می شوند که دارای خواص دو گانه لیپوفیلیک; (چربی دوست )و هیدروفلیک ( آبدوست ) هستند که با کاهش کشش سطحی بین دو مایع غیر قابل امتزاج تشکیل امولسیون می دهند . وقتی امولسیفایر به مخلوط آب و روغن اضافه می شود برروی سطح تماس بین این دو قرار می گیرد بنحوی که بخش هیدروفیل آن به سمت آب و بخش لیپوفیل به سمت روغن متمایل می گردد. بخش آبدوست آن شامل گلیسرول است که با اسید استیک ،سیتریک ،تارتاریک و سوکسنیک استر شده اند و بخش آب گریز مولکول شامل اسید چرب می باشد

فهرست مطالب:
DATEM در پخت نان
واکنش DATEM با پروتئین آرد
نشاسته اصلاح شده
چند نکته
نقش آمیلوز و آمیلوپکتین در رابطه با تشکیل ژل
عوامل موثر بر ژلاتینی شدن و خصوصیات خمیر حاصل از آن
مقدمه
نشاسته اصلاح شده
روش‌های اصلاح نشاسته
1- اصلاح شیمیایی
1-1- تولید نشاسته با اتصالات عرضی
1-2- تولید نشاسته‌های جایگزین شده
1-3- نشاسته‌های کاتیونی و آمفوتری
1-4- اصلاح نشاسته از طریق شکستن ساختار آن
1-5- هیدرولیز اسیدی
4-1-2- دکسترینیزه کردن
2- اصلاح آنزیمی نشاسته
3- اصلاح فیزیکی نشاسته
3-1- تولید نشاسته فوری یا پیش ژلاتینه
3-2- استفاده از خشک‌کن غلطکی
3-3- استفاده از خشک‌کن پاششی
3-4- اکسترودر
3-5- تیمار حرارتی نشاسته
4- اصلاح ژنتیکی نشاسته
5- روشهای ترکیبی اصلاح نشاسته
چگونگی تعیین خواص نشاسته اصلاح شده
نتیجه‌گیری



دریافت‌فایل



  • sadasda asdvdfd
  • ۰
  • ۰

مقایسه انگیزه پیشرفت، خلاقیت و عملکرد تحصیلی در دانش¬ آموزان تیزهوش و عادی شهر ایلام

بصورت ورد ودر70صفحه

چکیده

هدف پژوهش حاضر مقایسه انگیزه پیشرفت، خلاقیت و عملکرد تحصیلی در دانش¬ آموزان تیزهوش و عادی شهر ایلام بود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه¬ ی دانش آموزان مدارس تیزهوش و عادی شهر ایلام بودند که در سال تحصیلی 92-93 مشغول به تحصیل بودند. به منظور انجام پژوهش حاضر تعداد 140 دانش¬ آموز به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند و پرسشنامه&zwnj های انگیزه پیشرفت و خلاقیت در اختیار آنها قرار گرفت. پس از جمع¬ آوری اطلاعات، داده&zwnj ها بوسیله نرم افزار SPSS و آزمون تی تست گروه&zwnj های مستقل مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که بین دانش آموزان تیزهوش و عادی از نظر انگیزه پیشرفت، خلاقیت و مولفه&zwnj های آن و عملکرد تحصیلی تفاوت معنی داری وجود دارد. لذا بر اساس نتایج پژوهش حاضر می&zwnj توان نتیجه گیری نمود که در بحث آموزش و تعلیم و تربیت و افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان بایستی به نقش هوش، خلاقیت و انگیزه پیشرفت نوجه ویژه داشت.



دریافت‌فایل



  • sadasda asdvdfd
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:17

فهرست مطالب

1. موقعیت آیه:

2. برنامه عملى یاوران خدا:

الف) بر پاداشتن نماز:

ب) پرداختن زکات:

ج) امر به معروف و نهى از منکر:

3. مصداق آیه:

محبت به امام زمان(عج)

خواص خورشید پنهان

یک نکته ارزشمند

درماندگان وادى غیبت

بیش از یکصد آیه از قرآن کریم به مصلح کل حضرت بقیةالله (ارواحنا فداه) تفسیر و تأویل شده است. علامه بزرگوار، ملا محمد باقر مجلسى در دائرةالمعارف بزرگ شیعه، بحارالانوار هفتاد آیه را به استناد احادیث اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، درباره ظهور یکتا بازمانده از حجت&rlm هاى حضرت احدیت نقل کرده است.

هم&rlm چنین برخى از بزرگان، کتاب هایى را در این زمینه به رشته تحریر در آورده&rlm اند که از آن جمله کتاب المحجة فیما نزل فى القائم(عج) تألیف محدث بزرگ سید هاشم بحرانى است که شامل 120 آیه است که به استناد احادیث معصومان(ع)، به ظهور مهدى(عج) تفسیر شده است. کتاب&rlm هاى نفیس دیگرى نیز وجود دارند، که در این&rlm جا به نقل پاره&rlm اى از آنها بسنده مى&rlm کنیم:

در قرآن کریم درباره مسائل آینده دوران، حوادث آخرالزمان، استیلاى خوبى و خوبان بر جهان و حکومت یافتن صالحان، گاه به اشاره و گاهى به تصریح سخن گفته شده است.

از طرفى، قرآن کریم، ظهور آن منجى موعود را با آرزوها و فطرت حق&rlm طلبانه و عدالت خواهانه بشر پیوند زده است. در طول تاریخ، انسان همیشه در آرزوى تحقق حکومتى صالح و دور از ظلم و بى&rlm عدالتى بوده است. قرآن حکیم در معرفى حکومت حضرت مهدى(عج) و موعود آخرالزمان، روى این خواست فطرى انسان انگشت گذاشته است، هم&rlm چنین بر این نکته تأکید کرده که اعتقاد به موعود آخرالزمان تنها به شیعیان و مسلمانان اختصاص ندارد، بلکه تمام پیامبران گذشته، بشارت فرا رسیدنش را داده&rlm اند. قرآن ایشان را به عنوان منجى و ذخیره الهىِ همه انسان&rlm هاى مستضعف درسراسر جهان معرفى مى&rlm کند. او را به عنوان شخصیتى که فراتر از هرمذهب و ملیتى براى مردم کل جهان مطرح و قیامشان جهانى است، یادمى&rlm کند. در این&rlm جا از دریاى نور قرآن بهره مى&rlm گیریم:

بقیة الله:

(بقیَّةُ اللّه خَیْرٌ لَکُمْ اِنَّ کُنْتُمْ مُؤمِنین)(1)؛

بقیة الله براى شما بهتر است اگر مؤمن هستید.

امام صادق(ع) فرمود:

اوّلین سخنى که پس از ظهور مى&rlm گوید این آیه است و مى&rlm فرماید: من بقیة الله و حجتش و خلیفه&rlm اش بر شما هستم، پس هیچ مسلمانى بر او سلام نمى&rlm کند، جز این که مى&rlm گوید، سلام بر تو اى بقیة الله در روى زمین.(2)

امر الله:

(أتى أمْرُ اللّه فَلا تَسْتَعْجِلُوه...)(3)؛

امر خدا فرا رسید، پس تقاضاى تعجیل آن نکنید.

این هشدارى است که قلب&rlm ها را از جا مى&rlm کند، هشدارى است که جبرئیل امین در روز ظهور حضرت حجت فریاد بر مى&rlm آورد و تمام خلایق صدایش را مى&rlm شنوند، این&rlm چنین امام صادق(ع) ما را خبر داده است که پس از این هشدار الهى، منادى در آسمان و زمین صدا مى&rlm زند: « اى آفریدگان پروردگار! این مهدى آل محمد است! با او بیعت کنید و مخالفتش ننمایید.» (4)

وارثان زمین:

(أَنَّ الاَرْضَ یَرِثُها عِبادى الصَّالِحُون)(5)؛

این زمین را بندگان شایسته من به میراث خواهند برد.

تأویل « عبادى الصالحون» امام زمان(عج) و یاران او هستند.(6)

نصر خدا:

(وَ لَئِنْ جاءَ نَصَرٌ مِنْ رَبِّکِ لَیَقُولُنَّ اِنّا کُنّا مَعَکُم)(7)؛

چون از سوى پروردگارت مددى رسید، مى&rlm گویند، ما نیز با شما بوده&rlm ایم.

تأویل « نصر من ربّک» امام زمان(عج) است.(8)



دریافت‌فایل



  • sadasda asdvdfd
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه76

فهرست مطالب

تطابق

کشت و کار یونجـه

شرایط خاک از نظر قدرت اسیدی یا pH

شخم و عملیات پس از شخص زمین

بذرپاشی

کیفیت بذر و عمق کاشت

مواد غذایی

تراکم بوته

تاریخ کشت

ارقام مختلف یونجه

ارقام مختلف یونجه خارجی

کشت مخلوط و مخلوط زیر و کلش

ارقام مختلف یونجة ایرانی

گونه های مختلف یونجـه

کودهای مورد نیاز یونجـه

فسفر

تورنفورت، گیاه شناسی فرانسوی در سال 1700، یونجه و فرمهای مربوط به آن را تحت اسم « مدیکا» بیان کرده است. نام مدیکاگو برای جنس یونجه و واژة مدیکا برای مترادف آن به کار برده شد. لینه یونجة معمولی را مدیکاگو ساتیوا و گونه های جنس مدیکاگو را تحت یونجه گونة مدیکاگو رادیاتا نامگذاری کرد. گیاه شناسان طبقه بندی لینه را پذیرفتند و هم اکنون یونجة معمولی را با نامی که لینه روی آن نهاده بوده، یعنی مدیکاگو ساتیوا، می شناسند.

امروزه در دنیای غرب یونجه را به نامهای آلفافا، لوسرن، و کامان آلفافا می شناسند. در برخی از نواحی مرکزی کشور، مانند شیراز و کرمان و غیره، گیاه یونجه را اسپست می نامند و
می شناسند.

یونجه گیاهی است پایا از تیرة پروانه واران و از دستة شبدرها که برگهایش دارای تقسیمات سه تایی می باشند. گلهایش غالباً بنفش رنگ و کوچک و گاهی زردرنگ است و گل آذینش خوشه ای است. اسپست، سبست، سبیس، اسپیستا، برسیم حجازی، سفسف، قضب، فشفشه، ینجه، یونجة معمولی، یونجة باغی، یونجة رازکی، یونجة زرد، یونجة شنی، یونجة صحرایی، یونجة وحشی، زکام یونجه.

گیاه شناسی

یونجه گیاهی است چندساله یا دائمی که ریشه ای راست و مستقیم دارد و به ریشة اولیة یونجه معروف است. یونجة جوانه زده در این موقع نسبت به آب بیش از اندازه، کمبود آب، شوری خاک و یا سله بستن سطح خاک، حساسیت خاصی نشان می دهد.

برگ اولیه، ساده و معمولاً قلبی شکل است. علاوه بر ریشة اصلی راست و مستقیم اولیه، ریشه های جانبی نیز دارد. یک رابطة همزیستی بین ریشة گیاه یونجه و نژاد باکتری ریزوبیوم تثبیت کنندة ازت هوا وجود دارد که بعد از گذشت چند هفته از رشد و نمو، این گیاه دیگر نیازی به ازت خاک نخواهد داشت.

ساقة اصلی یونجه



دریافت‌فایل



  • sadasda asdvdfd
  • ۰
  • ۰
تحقیق


لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:23

گروه دین و اندیشه: هدف از بعثت پیامبران ایجاد اخلاق حسنه و نیکو بود، حضرت محمد (ص) نیز به عنوان خاتم پیامبران مبعوث شد تا فضایل اخلاقی و خلقیات نیکو را تحقق بخشیده و رذایل اخلاقی را یادآور شود، شک نیست یکی از مهمترین عوامل پیشرفت اسلام، اخلاق نیکو و برخورد متین و ملایم آن حضرت با مردم بود .

رسول اکرم(ص) کاملترین انسان و بزرگ و سالار تمام پیامبران است. در عظمت پیامبر اسلام همین بس که خداوند متعال در قرآن آن حضرت را با یا ایها الرسول و یا ایها النبى مورد خطاب قرار داده و او را به عنوان انسانى الگو براى تمام جهانیان معرفى می کند، حضرت محمد(ص) به حق داراى اخلاقى کامل و جامع تمام فضایل و کمالات انسانى است .

شک نیست یکی از مهمترین عوامل پیشرفت اسلام، اخلاق نیکو و برخورد متین و ملایم آن حضرت با مردم بود. در طول زندگى او هرگز دیده نشد وقتش را به بطالت بگذراند . در مقام نیایش همیشه می گفت: « خدایا از بیکارگى و تنبلى و زبونى به تو پناه می برم» و مسلمانان را به کار کردن تشویق می کرد.

او همیشه جانب عدل و انصاف را رعایت می کرد و در تجارت به دروغ و تدلیس متوسل نمی شد، هیچگاه در معامله سختگیرى نمی کرد، با کسى مجادله و لجاجت نداشت و کار خود را به دیگری واگذار نمی کرد .

پیامبر اکرم (ص) نماد اخلاق تلاش برای تحقق انسانیت بخشایش و گذشت حریم قانون احترام به افکار عمومى پیامبر اکرم (ص) نماد اخلاق است حضرت محمد (ص) فضایل اخلاقی را تحقق بخشید سعه صدر از ویژگیهای بارز پیامبر اکرم (ص) است نگاهی به سیره های پیامبر اعظم ظهور نور نگاهی به سیره های پیامبر از نظر

الف : اجتماعی ب : اقتصادی ج : جهاد� : مدیریتی

بعد های اجتماعی :

1- نماز در نظر رسول خدا (ص)

2- تلا ش وفعالیت : 3- سادگی و بی الایشی : 4- پاکیزگی واراستگی : 5-عفو وگذشت : 6-معاشرت با مردم : 7- حقوق همسایه:

ب:اقتصادی

بعد های اقتصادی : 1-راهی برای مبارزه با فقر : 2- بر قراری عدالت اجتماعی :

ج: جهاد :

د : مدیریت :

بعد های مدیریت :

1- سعه سدر

: 2- نیروی انسانی

: 3- قانون :

مهیار های شایستگی در مدیریت اسلامی :

رسول راستین در کلام

امیرالمؤمنین علیه السلام

ویژگیهای اخلاقی رسول خدا(ص) برخورد با خشک مقدسی&zwnj

نظافت شخصی و عطر زدن و..

پیامبر و شوخ طبعی&zwnj

پیامبر

رحمت&zwnj

مردمداری&zwnj



دریافت‌فایل



  • sadasda asdvdfd
  • ۰
  • ۰

هاله های بدن



دریافت‌فایل



  • sadasda asdvdfd
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه19

فهرست مطالب

  • : کنه زرد شرقی مرکبات

1: آفات مهم مرکبات

مقدمه :

2-1: شپشک آرد آلود جنوب

2: بیماریهای مرکبات

1-2: بیماریهای قارچی

الف &ndash گموز مرکبات

روش های مبارزه در صورت ایجاد آلودگی ب- آنتراکنوز مرکبات

  • مبارزه

چکیده :

دزفول بدلیل وضعیت جغرافیایی ، ارتفاع از سطح دریا و شرایط آب و هوایی مناسب ، زمستانهای معتدل ، تابستانهای نسبتاً گرم ، بافت خاک و فرهنگ کشاورزی (باغداری ) بالا و شبکه آبیاری پیشرفته از جمله محدود مناطق مستعد پرورش مرکبات در استان خوزستان بشمار رفته و هر ساله بالغ بر 54824 تن مرکبات در این شهرستان تولید می شود که حدود 43982 تن آن به تولید پرتقال اختصاص دارد.

تولید مرکبات در این شهرستان حدوداً از سال 1332 با ورود قلمه از کشورهای اروپایی به این شهرستان شروع شده و هم اکنون حدود 4057 هکتار سطح زیر کشت مرکبات می باشد .

پس با توجه به استعدادهای بلقوه این شهرستان و تعداد کشاورزان و باغدارانی که در این بخش مشغول بوده و امرار معاش آنها وابسته به باغداری می باشد و با توجه به اینکه هرساله بدلیل وجود بیماری ها و آفات مختلف زیانهای بسیاری بر عملکرد باغداران وارد می آید ، بر آن شدیم تا با تهیه این نشریه با عنوان « آفات و امراض مرکبات در شهرستان دزفول و مبارزه با آن » که حاصل تحقیقات بعمل آمده از سوی متخصصان و محققان امر می باشد ، باعث شناخت بیشتر و بهتر شما باغداران محترم از امراض و آفات عمده شهرستان شویم .

از جمله این آفات می توان به شپشک استرالیایی ، کنه ، بیماریهای مانند : استابورن ، اگزوکورتیس ، زوال تدریجی ، پوسیدگی طوقه فیتوفترایی و &hellip . اشاره نمود .

نشریه حاضر از طریق مطالعات کتابخانه ای ، تحقیقات میدانی و پرسشگری جمع آوری و تدوین شده است



دریافت‌فایل



  • sadasda asdvdfd